Wystąpił błąd w tym gadżecie.

czwartek, 27 czerwca 2013

Sypialnia moich marzeń

Hej dziewczyny,
Ostatnio zastanawiałam się jaka jest moja wymarzona sypialnia. Doszłam do wniosku, iż jest to duże, przestronne, jasne pomieszczenie urządzone w stylu old decor. Marzę o dużych oknach przez które wpada dużo światła. Meble powinny być białe lub kremowe. Chciałabym, aby to pomieszczenie wypełnione było mnóstwem kwiatów w odcieniach pastelowych. Klasyczne i jasne wnętrza są zdecydowanie najbliższe memu sercu. 
W Internecie znalazłam kilka zdjęć, które wydają się być niezwykle inspirujące. :)














O jakiej sypialni marzycie?


20 komentarzy:

  1. świetne sypialnie. ja swoją w zeszłym roku zrobiłam na ciemno wange dodatki w jasnym fiolecie i beżu. Biel jest taka elegancka i piękna

    OdpowiedzUsuń
  2. trzecia od końca :) lubię proste, ale nie nowoczesne formy. Pozostałe jak dla mnie zbyt Glamour :)

    OdpowiedzUsuń
  3. druga od końca idealna:) i ten widok za oknem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. czwarta to sypialnia w sam raz dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. 1,2,3 - super :) Francuski styl i przepych w stonowanej kolorystyce <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne sypialnie :) najbardziej mi się podoba ta z tym pikowanym wezgłowiem. Piękne fotki... aż się rozmarzyłam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi też podobają się pikowane zagłówki :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. sypialnie jak marzenie! choć myślę że swoją urządziłabym w innym kolorze niż biały

    Ciekawie piszesz:)
    Obserwuję!
    http://cosmetic-jungle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zostałaś przeze mnie nominowana do Liebster Award :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wow rzeczywiscie piekne, szczegolnie ta przedostatnia z takim cudownym widokiem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. o takiej sypialni tez marze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Trafiony post - właśnie jestem an etapie urzązdania domku - i faktycznie jasna, przestronna sypialnia to jest To...
    Nie chciałabym jednak przesadzić i nadać jej także lekko męski charakter - aby mąż nie oszalał ;))
    Inspiracje - świetne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz bardzo fajny styl :))

    Zapraszam do mnie na WAKACYJNE ROZDANIE
    www.aneczka84.blogspot.com -> dział ROZDANIA

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej:) zostałaś nominowana do Liebster Blog Zapraszam http://detectivebeauty1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie piękne zdjęcia! Marzy mi się taka sypialnia. :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania! Cenię sobie każdą opinie. Przyjmę zarówno komplement jak i konstruktywną krytykę. :)
Jeśli masz jakieś pytanie, śmiało pytaj, z pewnością postaram się rozwiać Twoje wątpliwości.
Jeśli nie chcesz zadawać swojego pytania publicznie możesz napisać na e-mail ilovestrawberries1107@gmail.com :)