Przejdź do głównej zawartości

Posty

Wakacje chylą się ku końcowi...

Tego roczne wakacje zapamiętam jako słoneczne i radosne, ale przede wszystkim upragnione i wyczekane. Myśląc o tym jaka byłam dwa miesiące temu mam przed oczyma zmęczoną, marzącą o chwili dla siebie studentkę. Czy udało mi się odpocząć? Tak udało. Czy udało mi się wrócić do swoich pasji, nadrobić zaległości i zrealizować swoje pomysły? Niestety nie w takim stopniu jakbym chciała. Tymczasem nadchodzi wrzesień i poprawka na uczelni, a zaraz za nim kroczy październik z szeregiem czekających na mnie obowiązków. Tak więc powoli żegnam swoje upragnione i wyczekane wakacje. Pozostaną mi wspomnienia. Piękne wspomnienia. Mój pierwszy "dorosły"wyjazd, zachody Słońca w ukochanym ogrodzie, spacery z czworonożnym przyjacielem, godziny spędzone nad ulubionymi książkami, czas spędzony w basenie i wylegiwaniu się na Słońcu, tygodnie spędzone na robieniu tego na co mam ochotę. Myślę że dopiero w wieku 21 lat tak naprawdę doceniłam czas wakacji. Oczywiście jako dzieciak czekałam na nie z utęs…
Najnowsze posty

Wpływ jabłek na zdrowie i urodę.

Hej dziewczyny, Wiem, że bardzo spodobał Wam się wpis dotyczący wpływu truskawek na naszą urodę oraz zdrowie, który opublikowałam jakiś czas temu. Sezon truskawkowy już dawno za nami. Jednak nie ma się co załamywać. Wstępujemy bowiem w okres, w którym niepodważalnie królują jabłka. One również są cennym źródłem witamin i minerałów. W dodatku możemy przebierać w różnych gatunkach i odmianach w poszukiwaniu naszych ulubionych smaków.  Nie będę się już rozpisywać tylko przejdę do konkretów. :)

WPŁYW JABŁEK NA URODĘ Jabłka zawierają bardzo dużo witamin. Przez co niezwykle wpływają na odżywienie włosów od wewnątrz. Mogą przyspieszać również porost. Jabłka w naszej diecie mogą nam zapewnić promienną, świetlistą, zdrowo wyglądającą cerę. Mają pozytywny wpływ na nasze paznokcie.
Pomagają zachować szczupłą sylwetkę. Naukowcy dowiedli, że zjedzenie jednego jabłka dziennie ma spory wpływ na zrzucenie kilku kilogramów! Zawierają kwas, który utrudnia odkładanie się tłuszczu w komórkach.
Pestki jab…

Dziewczyny kochają torebki.

Każda z nas jest inna i ma inne słabości. Jednak są takie pokusy, które łączę wiele z nas. Chyba każda z nas zna lub sama jest przykładem kobiety, która nie potrafi przejść obojętnie obok wystawy sklepowej, na której przedstawione są buty lub torebki. Dla sporej części naszego społeczeństwa buty lub torebka są najważniejszym elementem stroju do którego dobiera resztę. Sama bardzo lubię te części garderoby, ale dzisiaj chcę się skupić jedynie na torebkach. Dla mnie torebka powinna spełniać dwa warunki. Po pierwsze musi mi się podobać. Po drugie musi mieścić wszystkie moje rzeczy. Niestety często mam skłonność do zabierania ze sobą wielu niepotrzebnych rzeczy. Jak to uzasadniam? Mówię sama do siebie "bo może się przyda". Wiem pora to ograniczyć. Póki co w mojej szafie zagościły dwie nowe torebki. Obie pochodzą z mojego ulubionego sklepu MOHITO. :)
Pierwsza to mój prezent urodzinowy. Piękna, klasyczna i pojemna. Jest torba typu shopper. Jednak moim zdaniem jest ono o wiele lep…

Całkiem fajny peeling.

Hej dziewczyny, Dzisiaj będzie mowa o peelingu, który kupiłam właściwie przypadkiem. Wyglądał fajnie, był z serii Joanny, którą lubię, a jego cena była bardzo przystępna, dlatego zdecydowałam się go kupić. Dziś już wiem, że była to bardzo dobra decyzja. Peeling przyjemnie pachnie, ma drobinki, które bardzo fajnie zdzierają, ale nie ranią. :) Jest dość lejący i łatwo się rozprowadza, dlatego okazał się być bardzo wydajny. Jego cena to ok. 12-14 zł.  Skóra po jego użyciu jest niesamowicie gładka i przyjemna. Najbardziej cieszy mnie fakt, iż nie jest to zasługa często dodawanej do peelingów parafiny, ponieważ to maleństwo nie posiada tego składnika w swoim składzie. :) A o kim mowa?
Peeling Joanny z serii Apteczka Babuni. :)




Znacie to maleństwo? Lubicie go?

Kocham fotografować - Efekty współpracy z Natalią. :)