Wystąpił błąd w tym gadżecie.

sobota, 15 czerwca 2013

Promocja -30% w Super-Pharm dla każdego!!!

Hej dziewczyny,
W ten piękny sobotni wieczór przychodzę do Was z szybkim informacyjnym postem. W ten weekend (14-16) w Super-Pharm ma miejsce promocja -30% na produkty do pielęgnacji twarzy i ciała oraz na kosmetyki do opalania! Jutro ostatni dzień kiedy możemy coś upolować w przyjemnych cenach:)


Słyszałyście o tej promocji?
Może już z niej skorzystałyście?
Co udało Wam się upolować?
Co sądzicie o takich akcjach?

Miłego wieczoru:)

5 komentarzy:

  1. Niestety u mnie nie ma superpharm :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie niestety też:( Musimy obejść się smaczkiem:(

      Usuń
  2. O promocji słyszałam, do SP mam rzut beretem, ale rozłożyło mnie przeziębienie, więc siędzę w domku :/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie skorzystam, bo już zaopatrzyłam się na promocji 1+1 za 1 gr ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. nie słyszałam o tej pormocji, ale uwielbiam takie akcje. Zawsze można coś kupić taniej albo wreszcie zdecydować na coś drogiego ;)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania! Cenię sobie każdą opinie. Przyjmę zarówno komplement jak i konstruktywną krytykę. :)
Jeśli masz jakieś pytanie, śmiało pytaj, z pewnością postaram się rozwiać Twoje wątpliwości.
Jeśli nie chcesz zadawać swojego pytania publicznie możesz napisać na e-mail ilovestrawberries1107@gmail.com :)